mIRC Scripting  


Geri dön   mIRC Scripting > mIRC Scripting > Showcase - Hazır kodlar

Showcase - Hazır kodlar mIRC Scripting hakkında hazır kodları bulup, paylaşabileceğiniz bölüm.

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
  #1  
Alt 16 Temmuz 2017, 12:28
Che - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Che Che isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mS Puan: 1
mS Derece: Che
 
Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2015
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 38
Konular: 38
Eklentiler: 1
Alınan Teşekkür: 4
Yapılan Teşekkür: 2
Post Şişe çevirme oyunu

Kod:
on *:text:*:#Sisecevir: {
  if $1 == !varim || $1 == !varım {
    if %disc. [ $+ [ $nick ] ] {  msg $chan  Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  { 
      hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick 
      msg $chan  4 $nick  oyuna dahil oldu. 
    }
  else { msg $chan  4 $nick   1zaten oyuna dahil olmuşsunuz.  } }
  if $1 == !yokum { 
      if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {  msg $chan  Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) 
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %. 
    msg $chan  2 $nick  oyundan ayrıldı. 
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.  | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz.  | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap  |  hadd -ms Oyun Durum 0 |  hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return }
  }
  if $1 == !cevir || $1 == !çevir {
if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan  Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız.  | return }
    if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuncu bulunmadığı için  !cevir  komutunu kullanamazsınız.  | return }
    if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan  Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return }
    if $hget(Oyun,Durum) == 1 {  msg $chan  Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return }
    msg $chan  10Şişe dönüyor bekleyiniz..
    var %tab = $hget(oyun,başlayanlar)
    var %s = $numtok(%tab,32) 
    var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32)
    var %a = $remtok(%tab,%q,32)
    var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32)
    msg $chan  4 %q  soracak --->  2 %k  cevap verecek.
    hadd -m Oyun Durum 1
    hadd -m Oyun SoruNick %q
    hadd -m Oyun SoruCevap %k
    .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan 
  }
  if $1 == !s {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg $chan  !s  ve  !c  komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { msg $chan Sadece  4 $hget(Oyun,SoruNick)  1soru sorabilir ve  2 $hget(Oyun,SoruCevap)  1cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 {  msg $chan  Sadece bir defa soru sorabilirsiniz.  | return }
    if !$2 { msg $chan  Sorunuzu tam olarak belirtiniz.  | return }
  else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan  4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :  $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } }
  if $1 == !c {
    if $hget(Oyun,Durum) != 1 {  msg $chan  !s  ve  !c  komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { msg $chan Sadece  4 $hget(Oyun,SoruNick)  1soru sorabilir ve  2 $hget(Oyun,SoruCevap)  1cevap verebilir. | return }
    if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 {  msg $chan  Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz.  | return }
    if !$2 { msg $chan  Cevapınızı tam olarak belirtiniz.  | return }
    else {
      $+(timer,soru) off
      msg $chan  2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) :  $2-
      msg $chan  Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0 
    }
  }
  if $1 == !oyuncular {
    if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] {
      inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ]
      if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan  Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return }
      msg $chan  5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32)))  şuan oyundadır.
    }
    else {
      msg $chan  5!oyuncular   komutunu sürekli kullanamazsınız.  ( 2 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) 
    }
  }
  if $1 == !dis {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan  !dis  ve  !reset  komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı :  !dis nick | return }
    if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return }
    if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return }
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg $chan   2 $2  1nicki,  4 $nick   1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca  !varim  komutuyla oyuna dahil olamayacak.
    inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ]
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32))  { 
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32))  { 
      msg $chan  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }
  }
  if $1 == !reset {
    if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan  !dis  ve  !reset  komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return }
    else {
      msg $chan  Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun Başlayanlar
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      unset %disc.*
      unset %oyuncular*
    }
  }
}
 
on *:quit: { 
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Sisecevir  2 $nick  oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { 
      msg #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { 
      msg  #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }
  }
}
on *:part:#Sisecevir: { 
  if $nick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick 
    hdel -ms Oyun SoruCevap  
    hadd -ms Oyun Durum 0 
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    msg #Sisecevir  2 $nick  oyundan ayrıldı.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { 
      msg #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { 
      msg  #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
      hdel -ms Oyun SoruNick 
      hdel -ms Oyun SoruCevap  
      hadd -ms Oyun Durum 0 
      hadd -ms Oyun Soruldu 0
      $+(timer,soru) off
      return 
    }    
  }
}
on *:nick: {
  if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32))  {
    var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32)
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
    hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick
    msg #Sisecevir  2 $nick  oyundan ayrıldı.
    msg #Sisecevir  4 $newnick  oyuna dahil oldu.
    if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32))  { 
      hadd -ms Oyun SoruNick  $newnick
    }
    if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32))  { 
      hadd -ms Oyun SoruCevap  $newnick
    }
  }
}
on *:kick:#: {
  if $knick == $me {
    hdel -ms Oyun Başlayanlar
    hdel -ms Oyun SoruNick 
    hdel -ms Oyun SoruCevap  
    hadd -ms Oyun Durum 0 
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    $+(timer,soru) off
    unset %disc.*
    unset %oyuncular*
  }
  var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32)
  hdel -ms Oyun Başlayanlar
  hadd -ms Oyun Başlayanlar %.
  msg #Sisecevir  2 $knick  oyundan atıldı.
  if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32))  { 
    msg #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
    hdel -ms Oyun SoruNick 
    hdel -ms Oyun SoruCevap  
    hadd -ms Oyun Durum 0 
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    $+(timer,soru) off
    return 
  }
  if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32))  { 
    msg #Sisecevir  Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
    hdel -ms Oyun SoruNick 
    hdel -ms Oyun SoruCevap  
    hadd -ms Oyun Durum 0 
    hadd -ms Oyun Soruldu 0
    $+(timer,soru) off
    return 
  }
}
alias sıfırla {
  hdel -ms Oyun SoruNick 
  hdel -ms Oyun SoruCevap  
  hadd -ms Oyun Durum 0 
  hadd -ms Oyun Soruldu 0 
  msg $1  Süre zaman aşımına uğradı,  3 dakika  içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. 
}
alias hs {
  if (!$1) {
    var %1 = 1
    while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 }
  }
  var %1 = 1
  while ($hget($1,%1).item) {
    echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data
    inc %1
  }
}
on *:start:{
  emailaddr Mesgul@
  fullname Şişe Cevirmece Botu
  nick SiseCevir
  anick SiseCevir1
  server irc.gevezeyiz.net:6667
}
on *:connect:{
  if $server == irc.gevezeyiz.net {
    hfree -sw *
    oper opernick operpass
    nickserv ghost SiseCevir nickşifresi
    nickserv release SiseCevir nickşifresi
    join 0,0
    nick SiseCevir
    nickserv identify nickşifresi
    .timer 1 2 join #Sisecevir
  }
}
Alıntı ile Cevapla
Sponsored Links
Cevapla

Etiketler
Çevirme, oyunu, şişe

Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
mIRC 21( Blackjack ) Oyunu Che Showcase - Hazır kodlar 0 16 Temmuz 2017 12:08


Yasal Uyarı

    5651 sayılı yasada belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar üyelerimize aittir. Gerekli şikayet bildirimleri yapabilmek için "burayı" tıklayarak gerekli alanları doldurup yapabilirsiniz.
mIRCScripting©
Powered by vBulletin®
Copyright © 2000-2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.1

1 2 13 14 16 17 18 19 21 22 23 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 49 50 51 52 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76